27 Kasım 2008 Perşembe

Tülin'in Türkiye'nin yüzü olması konusunda ünlü yazarların yorumları

Türkiye'nin yüzü Tülin! (Ayşe Özyılmazel / Günaydın)
Bence daha iyi bir seçim olamaz! O işinde çok başarılı, çok güzel, çok çalışkan, ülkesini yurtdışında en iyi şekilde temsil eden bir süper model. Tülin Şahin tabii. Azra Akın'dan sonra Türkiye'nin yüzü olacağını öğrenir öğrenmez Tülin Şahin'i arıyorum. Yurtdışında... "Viyana'dayım... Yok yok dün Viyana'daydım, şimdi Almanya'dayım" diyor. Şaşırması o kadar normal ki... Çalışmaktan başka bir şey yaptığı yok onun. Yılın 200 gününü yurtdışındaki çekimlerde, kampanyalarda geçiriyor. "Hayırlı olsun" diyorum. "Benim daha bir şeyden haberim yok. Resmi açıklama gelmedi henüz" diyor. Gelir herhalde... Ama ben size bir kere daha 6 dil konuşan Tülin Şahin'in Avrupa'daki başarılarından söz etmek istiyorum. Avrupa'nın en çok satan moda dergisi 'Für Siee'ye 4 sayı üst üste kapak oldu. Ralph Lauren'in Avrupa reklam çekimlerinde yer aldı. Marco Polo'nun yüzü. Avrupa Tommy Hillfiger'ın jean yüzü. 'Strenesse Blue'nun yüzü. Women'a daha dün çekim yaptı. Alman Elle, İtalyan Bella, İtalyan Gio'ya, İtalyan Cosmopolitan'a kapak oldu. İngiliz ve Amerikan Vogue'da fotoğrafları çıktı. Avrupa'da birçok röportaj verdi. Ona herkes 'Türk Süper Model' olarak tanıyor. Eh bizi temsil edecek daha iyi bir yüz var mı bildiğiniz?

___________________________________________________________________________
Tülin Şahin ne zaman Türkiye’nin yüzü olacak? (Güntay Şimşek / Habertürk )
Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay’ın Türkiye’nin yurtdışı tanıtımlarında kullanabileceği yeni yüz arayışında olduğunu daha önce öğrenmiştim. Hatta dış ülkelerdeki tanıtım çalışmaları için manken Tülin Şahin'in görsellerinin kullanılması yönünde bir girişim olduğunu da biliyordum. Ancak eski Dünya Güzeli Azra Akın'lı afiş ve panoların yerini Tülin Şahin’in ne zaman alacağına dair henüz kesinleşmiş bir açıklama yok.
Kültür ve Turizm Bakanı Günay’dan önce Tülin Şahin’e yazar olarak Para Dergisi’nde görev veren birisi olarak tercihin çok yerinde olduğunu söyleyebilirim. Tülin’i yakından tanıyorum. Hatta Habertürk’te başladığım havacılık ve turizm programı Airport’ta da geçen ilk konuğum Tülin’di. Bilgisiyle, kültürüyle ve yaptığı başarılı diğer işler sebebiyle kendisini diğer mankenlerden ayrıştırmaya çalışan Tülin, top model ve stil danışmanı olarak biliniyor. Girişkenliği, çok iyi derecede bildiği yabancı dilleri, yurtdışı tecrübesi ve bir ayağının sürekli yurtdışında olması sebebiyle Türkiye iyi temsil edecek iyi bir isim. Ancak Sayın Günay tarafından Tülin Şahin’e yeni görevine dair ulaşmış bir tebliğ yok.
Tülin şu an yurtdışında. Telefonla görüştüğümde kendisine uygun görülen yeni görev için heyecanlı olduğunu, ama kesin bir şey olmadığının özellikle altını çizdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder